Vodafone samoobsluha
Vodafone samoobsluha - co to je
Samoobsluha Vodafone je webová služba, která zákazníkům Vodafonu nabízí možnosti pro správu uživatelského účtu. Požadavky, které by zákazníci museli řešit v prodejnách, či na zákaznických linkách, mohou díky aplikaci provést i z pohodlí domova nebo pomocí mobilní aplikace ( Google play, App Store, Windows Store ) .
Zákazníci Vodafone vidí všechny své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám mají k dispozici nápovědu. Samoobsluha nabízí velice přehlednou aktivaci služeb díky funkci košík.
Jak si založit účet v OneNet Samoobsluze:
Přihlaste se na stránky https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz a klikněte na tlačítko "Nemáte účet?".
Do políčka "Zadejte svoje telefonní číslo" vyplňte telefonní číslo, pro které chcete přístup zřídit a klikněte na tlačítko "Odeslat kód”.
Na uvedené číslo vám bude zaslána SMS s jednorázovým heslem. Heslo vyplníte do políčka "Vložte Autorizační kód" a kliknete na šedivé tlačítko "Pokračovat".
Následně budete vyzváni k vyplnění vlastního hesla, které budete používat pro přihlášení do aplikace v budoucnu.
Po vyplnění nového hesla vyplníte identifikační údaje a kliknete na tlačítko "Dokončit"