RWE zákaznické služby

Na zákaznické lince společnosti RWE vás obslouží 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

ZÁKAZNICKÁ LINKA RWE

 840 11 33 55
 
 

Co zjistíte na zákaznické lince RWE

 

  • informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet na kWh, vysvětlení cen, …)
  • změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, …)
  • reklamace
  • vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst (přepis)
  • informace k odběru elektrické energie
  • postup ke změně dodavatele
  • poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektřiny
  • informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
  • informace o odečtech a nahlášení odečtu
  • odkup plynovodní přípojky
  • informace o probíhajících kampaních
  • RWE KARTU, díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
  • zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení
  • Požadujete-li konkrétní informace týkající se Vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, Vaše zákaznické číslo (uvedeno v levém horní části faktury). Bez tohoto údaje Vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode