RWE zákaznické služby
Na zákaznické lince společnosti RWE vás obslouží 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
ZÁKAZNICKÁ LINKA RWE
840 11 33 55
Co zjistíte na zákaznické lince RWE
- informace o fakturaci a platbách (vysvětlení faktury, přepočet na kWh, vysvětlení cen, …)
- změny ve smlouvách (úprava výše a četnosti záloh, změny platebního styku, …)
- reklamace
- vysvětlení postupu při připojení nového odběrného místa, převodech odběrných míst (přepis)
- informace k odběru elektrické energie
- postup ke změně dodavatele
- poradenství v oblasti využití zemního plynu a elektřiny
- informace o dalších kontaktních místech a našich partnerech
- informace o odečtech a nahlášení odečtu
- odkup plynovodní přípojky
- informace o probíhajících kampaních
- RWE KARTU, díky které je možné uplatnit slevu na vstupenky do kina a skipasy
- zrušit zasílání nabídek a jiných marketingových sdělení
- Požadujete-li konkrétní informace týkající se Vašeho odběrného místa, připravte si, prosím, Vaše zákaznické číslo (uvedeno v levém horní části faktury). Bez tohoto údaje Vám budeme moci poskytnout pouze obecné informace.