Vodafone samoobsluha

Vodafone samoobsluha má moderní intuitivní ovládání, rychle se v ní dohledávají požadované informace, nastavení. Podnikatelům nabízí kontrolu nad firemními čísly.
 

Vodafone samoobsluha - co to je

Samoobsluha Vodafone je webová služba, která zákazníkům Vodafonu nabízí možnosti pro správu uživatelského účtu. Požadavky, které by zákazníci museli řešit v prodejnách, či na zákaznických linkách, mohou díky aplikaci provést i z pohodlí domova nebo pomocí mobilní aplikace ( Google play, App Store, Windows Store ) .

Zákazníci Vodafone vidí všechny své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám mají k dispozici nápovědu. Samoobsluha nabízí velice přehlednou aktivaci služeb díky funkci košík.

 

Jak si založit účet v OneNet Samoobsluze:

Přihlaste se na stránky https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz a klikněte na tlačítko "Nemáte účet?".
Do políčka "Zadejte svoje telefonní číslo" vyplňte telefonní číslo, pro které chcete přístup zřídit a klikněte na tlačítko "Odeslat kód”.
Na uvedené číslo  vám bude zaslána SMS s jednorázovým heslem. Heslo vyplníte do políčka "Vložte Autorizační kód" a kliknete na šedivé tlačítko "Pokračovat".
Následně budete vyzváni k vyplnění vlastního hesla, které budete používat pro přihlášení do aplikace v budoucnu.

Po vyplnění nového hesla vyplníte identifikační údaje a kliknete na tlačítko "Dokončit" 

Přehledné ovládání aplikace vás bude ke každému kroku registrace navádět

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode